Пропускна здатність Бескидського тунелю після реконструкції збільшиться до 200 пар поїздів. Про це під час II Форуму місцевого розвитку у Трускавці заявив директор Львівської залізниці Іван Груник.

«456 кілометрів міжнародного транспортного коридору Трієста -Любляна –Будапешт- Чоп пролягають територією регіональної філії Львівської залізниці. Єдиним місцем де були проблеми щодо експлуатації дільниці дільниці цього коридору це був Бескидський тунель, який знаходиться в аварійному стані.Якщо сьогодні пропускна здатність через одноколійний Бескидський тунель становить 47 пар поїздів, то при здачі у травні 2018 року двоколійного тунелю вона збільшиться до 200 пар поїздів» – зазначив Іван Груник.

Загальна довжина нового тунелю буде складати 1764 метри,загальна вартість робіт становитиме 2 мільярди 193 мільйони гривень.